Los bericht bekijken
  #16  
Oud 22 januari 2007, 21:27
lala lala is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 27 december 2006
Berichten: 25
lala is on a distinguished road
Thumbs up Re: Wat kan ik telefonisch vragen naar aanleiding van deze vacature?

Beste Marrie en Primago advies,
ik heb vandaag de gemeente gebeld en die mevrouw gesproken. Voor een van de sollicitatiebrieven had ik nog geen ontvangsbevestiging gehad. Volgens haar was het al verzonden maar ik had niets gehad en heb ik dus naar een kopie gevraagd. Dat doet ze morgen. Toen heb ik gevraagd hoe de procedure loopt... of er een procedure is voor alle vacaturen of verschilt die per vacature. Ze zei dat het voor alle vacaturen hetzelfde is. Ze doet alleen maar de administratief werk. De selectie wordt dus door directe leidinggevende gedaan... Dat wilde ik ook graag horen omdat ik steeds dacht dat zij dat doet en vandaar dat ik teleurgesteld was en t idee had dat ze mijn brieven niet eens in behandeling neemt. Maar ik had ongelijk. Dat is een opluchting...

Zonder jullie had ik het niet gedaan. Ik ben nu van plan om de direct leidinggevende te bellen of degene die op de vacature als contactpersoon staat vermeld (voor evt vragen) om eea te vragen... ik probeer Marrie te volgen... gewoon vragen hoe groot de afdeling is, de gemiddelde leeftijd van de medewerkers etc.

Ik moet morgen een halve dag werken, heb dus morgen meer tijd hun te bellen. ik laat t jullie weten.

gr
Met citaat reageren