Los bericht bekijken
  #9  
Oud 6 juni 2011, 20:22
Monique Veeke Monique Veeke is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 mei 2011
Berichten: 15
Monique Veeke is on a distinguished road
Standaard

Over dat relevant werk: je linkt naar een algemene tekst daarover. Kun je op de site van je opleiding info vinden, wat zij nu echt voor eisen aan je werkplek stellen? Zo niet, vraag aan een decaan ofzo. Die eisen moeten ergens zwart op wit staan. En ga in gesprek. Ik heb zelf mijn HBO personeel & organisatie in deeltijd gedaan indertijd en ik weet van studiegenoten die geen echt relevant werk hadden, maar daar samen met de opleiding andere oplossingen voor hebben gevonden.

Op je werk: je leidinggevende reageerde niet tot nu toe niet echt geďnteresseerd begrijp ik. Maar maak een afspraak voor een gesprek (dus niet even snel tussendoor aanspreken) en leg de situatie voor. Leg je eigen ideëen voor en als hij niet mee wil werken, vraag waar het probleem precies in zit. Als die coach wel iets voor je kan regelen, kijk dan of het buiten je eigen werktijden kan. Werk en opleiding combineren is zwaar, dus je zit vast niet te wachten op nog meer investeren van je eigen tijd, maar als het alleen op die manier mogelijk is... En is er anders nog iemand zoals bijvoorbeeld een HR- of P&O-adviseur die je hier over kunt spreken?

Monique
__________________
E-qoaching, coaching 2.0
http://www.e-qoaching.nl
Met citaat reageren