Los bericht bekijken
  #10  
Oud 5 november 2016, 18:11
Student50 Student50 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 november 2016
Berichten: 7
Student50 is on a distinguished road
Standaard

Hi Erik,

Bedankt voor je positieve feedback. Waar ik ook heen ga, ik zal altijd te maken hebben met getallen, tabellen, analyses, rationalisaties etc. en marketing om de klant te beďnvloeden. Dit hoort bij mijn opleiding Bedrijfseconomie en mijn stage moet de bovengenoemde juist bevatten. Vandaar de bancaire sector. Natuurlijk ga ik na mijn stage niet mijn hele leven lang in de bancaire sector werken. Ik ga verder in de automotive branche. Daar ligt mijn passie.

Wat betreft het woordje perfectionisme heb je gelijk in. Dit heb ik aangepast naar zorgvuldigheid. Maar mijn perfectionisme kan ik natuurlijk weer omzetten naar iets positiefs. Perfect zijn is wel mijn zwakke eigenschap. Ook in de automotive sector. Daar moet alles perfect op maat zijn. Je kan de klant moeilijk halve werk leveren.

Wat betreft het miniatuur autootje, die neem ik zeker mee en mijn ondernemerschap heb ik nog steeds aangehouden in mijn pitch. Wellicht komt het iets minder naar voren maar het zit er in verwerkt. Ik zal mij daar nog iets beter op focussen. Ik wilde mijn miniatuur autootje laten zien na het stukje met trends en ontwikkelingen. Vanuit daar wilde ik het terugkoppelen naar mijn ondernemerschap.

Als jij zou moeten pitchen, welke van de twee zou je gebruiken, V1 of V2?
Met citaat reageren