Los bericht bekijken
  #1  
Oud 13 mei 2007, 15:16
lingglauret lingglauret is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 mei 2007
Berichten: 3
lingglauret is on a distinguished road
Standaard Graag mijn cv bekijken

Ben 2 jaar geleden naar Kreta vertrokken en ga in september terug naar Nederland. Ik hoop weer aan het arbeidsproces te kunnen deelnemen.
Ik ben dan 58 en hoop dat dat geen belemmering is. Willen jullie mijn cv kritisch bekijken en eventueel commentaar doorgeven.
Bij voorbaar bedankt, Ans


curriculum vitae
Naam: Ans Lingg-Lauret
Adres: Rosa Spierstraat 18, 2135 TT HOOFDDORP
Geboortedatum: 14 augustus 1949
Telefoonnummer: +30 6932606276
E-mailadres: lingglauret@hotmail.com
Opleidingen
1981 – 1983 MAVO Nederland en Engels Diploma’s - ja
1961 – 1964 Nijverheidsschool Diploma’s – ja
1963 Typen Diploma – ja
1982 Steno Diploma – ja
Cursussen
Verschillende cursussen, zoals discussietechnieken, spreken in het openbaar, verkoop technieken, omgaan met klanten, effectief schrijven. Vanaf 1981 veel cursussen gevolgd voor het werken met de IBM magneetkaartmachine een conversieslag naar de tekstverwerker en later de huidige PC. Microsoft Word, Excell, Powerpoint, Outlook en Access.
Werkervaring
1964 – 1969 Tevema, Technische Veren fabriek te Amsterdam
- Was verantwoordelijk voor het maken van de dagelijkse facturen.
1969 – 1979 In familiebedrijf (Horeca) gewerkt.
1980 – 1991 Bull Computers N.V. te Amsterdam
- Typekamer, Secretaresse, Leiding gegeven aan tekstverwerkingsmedewerkers alsmede opleiden van secretaresses.
- Budget- en personeel verantwoordelijk
- Na herstructurering gewerkt op IT afdeling, daar gaf ik o.a. cursussen inkoop informatie pakket aan de verkoopmedewerkers en zorgde ook voor de aanpassingen van de computers. Gaf secretaresse’s ondersteuning waar nodig in het gebruik van de tekstverwerkers.
1991 – 1993 - Via uitzendbureau’s gewerkt bij verschillende Multi-Nationals zoals KLM, Heineken, Luchthaven Schiphol.
1993 – 2005 Murata Electronics B.V. te Hoofddorp
- Sales assistent, invoeren van de orders alsmede controle op de leveringwas de contactpersoon tussen de klanten enerzijds (Scandinavie, Spanje) en de fabrieken in Japan en de rest van Azie anderzijds.
2005 – heden Tot 1 september 2007 woon ik op Kreta.
- verhuur appartementen via PC aan derden.
Interesses
Kreta, computer, lezen, wandelen.
Ben aantal jaren voorzitter van Wijkvereniging geweest.
Inzetbaar per 1 september a.s. als
Tekstverwerkster, Order enty typist, Data-entry typist, Sales assistant, Telefoniste,
Met citaat reageren