Los bericht bekijken
  #5  
Oud 29 april 2008, 14:46
Guido - stagiair Guido - stagiair is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2007
Berichten: 12
Guido - stagiair is on a distinguished road
Standaard Re: open sollicitatiebrief leerkracht basisonderwijs

Waneer ik deze brief bekijk zonder aandacht te schenken aan de spelfouten, dan nog zou ik deze brief niet zo verzenden. Ik vind deze brief niet goed gestructureerd en daardoor komt de brief op mij niet krachtig over.

1. Een voorbeeld dat er voor mij op duidt dat de brief een goede structuur mist, is dat de heer R.D. wel drie keer genoemd wordt. Het lijkt me het best om dit te beperken tot 1 maal. De eerste alinea lijkt mij daarvoor een logische plaats.

2. Mijn adviezen zijn: Laat deze brief rusten en maak een nieuwe brief. Bedenk hierbij vooraf welke boodschap iedere alinea in essentie moet bevatten en werk de alinea's daarna uit. Het is daarbij niet erg als de brief wat korter wordt, want deze brief vond ik behoorlijk lang. Zorg ook dat de brief geen slordigheden bevat, dus wanneer de naam van de school “Dr. Ir. C. Lelyschool” is, dan moet dit ook een eventuele tweede keer op deze wijze geschreven worden.

Wanneer u ervoor kiest om een nieuwe versie te maken en deze wederom te plaatsen, dan ben ik bereid om deze te bekijken. Succes!
Met citaat reageren