Los bericht bekijken
  #2  
Oud 5 januari 2011, 22:18
xxx
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Je benoemt veel dingen die ook in je cv staan, soms zo kort dat je het beter/net zo goed niet kunt doen, soms kun je het uitbreiden. (denk ik).
[geef een voorbeeld van 1 of meer van jouw taken en eigenschappen; de 1-2 taken/eigenschappen die je verwacht dat ze extra belangrijk (of uniek?) zijn voor bij de nieuwe werkgever]


Onderstaand is denk ik een goede start

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door palm Bekijk bericht

Geachte heer / mevrouw,

Na bijna 10 jaar werkzaam geweest te zijn in **** te **** ben ik toe aan een nieuwe uitdaging. In 2001 ben ik begonnen als stagiair, daarna werd ik oproepkracht en inmiddels werk ik fulltime als zwemonderwijzer.

Tijdens mijn opleiding “****” heb ik de richting Outdoor gekozen en heb ik stage gelopen bij “**** Outdoor”. Na deze opleiding ben ik gaan studeren aan het **** hier heb ik het profielvak buitensport gekozen. Het werken in de buitensport en met name het begeleiden van groepen ben ik gaan missen. Graag wil ik weer in de buitensport aan het werk.

Als gevolg van de vele verschillende taken waar ik in mijn loopbaan reeds mee te maken heb gehad, ben ik erg initiatiefrijk en gewend om probleemoplossend te handelen. Daarnaast ben erg ambitieus en gedreven.

Uiteraard wil ik u graag overtuigen van mijn enthousiasme en motivatie tijdens een persoonlijke ontmoeting. Ik hoop op een positieve reactie.

Vriendelijke groeten,
Met citaat reageren