Los bericht bekijken
  #3  
Oud 24 mei 2006, 19:16
vuurpaard vuurpaard is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 mei 2006
Berichten: 7
vuurpaard is on a distinguished road
Standaard Re: nieuwe poging open sollicitatiebrief

Hallo,
kijk eens of je hier iets aan hebt :-)

Betreft: open sollicitatie naar de functie van Onderwijsassistent

Geachte <naam vermelden>,

<Binnenkort ga ik de opleiding tot Onderwijsassistent afronden. Omdat ik graag zou willen werken in deze functie binnen het primair onderwijs
stuur ik u mijn open sollicitatie>.

Na het bekijken van uw website ben ik erg enthousiast geworden over de faciliteiten en het aanbod van uw school.
Ook uw onderwijsmethodiek spreekt mij zeer aan. Er wordt veel waarde gehecht aan
persoonlijke aandacht voor de kinderen, een visie die ook mijn belangstelling ( of voorkeur of iets dergelijks ) heeft.
Verder hecht ik veel belang aan een open klas- en schoolsfeer, waarin leerkrachten en leerlingen zichzelf kunnen zijn.

Tijdens de vele <mijn> stages in het basisonderwijs heb ik ruime ervaringen <ervaring enkelvoud> opgedaan, om nu goed te kunnen werken als onderwijsassistent in de groepen 1 t/m 4.
<Waaruit blijkt dit?>
<Wat zijn je kwaliteiten?>
Ik heb in mijn stages veel ervaringen opgedaan in het begeleiden van zorgleerlingen, kinderen begeleiden in kleine groepjes of individueel. Hier ligt ook mijn interesse.
Misschien beter:
In de praktijk heb ik uiteenlopende soorten leerlingen begeleid, zowel groepsgewijs als individueel. Mijn bijzonder interesse gaat uit naar zorgleerlingen <omdat.....>.

Graag kom ik mijn sollicitatie toelichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,

Bijlage: Curriculum Vitae[/QUOTE]

Laatst gewijzigd door vuurpaard; 24 mei 2006 om 19:23 Reden: sorry er zijn wat dingetjes verschoven....
Met citaat reageren