Los bericht bekijken
  #3  
Oud 30 juli 2007, 20:58
Dickkol Dickkol is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 april 2007
Berichten: 5
Dickkol is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie manager

Volgens mij is hij nu beter?


Met belangstelling las ik uw advertentie op Monsterboard.nl waarin u aangeeft dat u op zoek bent naar een Manager.

Deze vacature is mij op het lijf geschreven. Ik heb in de loop der jaren heel veel ervaring opgedaan met het ontwikkelen en uitvoeren van grote en kleinere evenementen voor diverse opdrachtgevers. Het op- en bijstellen van businessplannen, alsmede het vormgeven van beleid en uitvoering van de strategie zijn taken waar ik goed in ben. Wat mij, naast natuurlijk het organiseren van grote evenementen, aantrekt tot deze functie is het internationale karakter ervan. Intercontinentale reizen zijn dan ook geen probleem.

Ik heb 20 jaar lang leiding gegeven aan mijn eigen evenementenbedrijf. Een eigen bedrijf met een paar vaste krachten en een heleboel freelancers vereist zoveel bijkomend werk (verantwoordelijk zijn voor dakreparaties en het inkopen van de koffie), dat ik niet voldoende toekom aan waar ik echt goed in ben, namelijk grote evenementen organiseren in de meest brede zin van het woord. Daarom zoek ik nu een leidinggevende functie, waarin ik mijn commerciele talent, creativiteit en werkervaring op succesvolle wijze kan inzetten.

Mijn curriculum vitae heb ik meegestuurd met deze brief. Graag licht ik mijn sollicitatie in een persoonlijk gesprek toe.
Met citaat reageren