Los bericht bekijken
  #7  
Oud 11 mei 2010, 17:43
irene159 irene159 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 mei 2010
Berichten: 4
irene159 is on a distinguished road
Standaard Re: hoe pak ik het aan ?

Hallo,

Mijn huidige taken zijn oa het verzorgen van de exportpapieren en douanezaken betreffende uitvoer naar Zwitserland.
Hiervoor heb ik veelvuldig contact met de correspondent in het buitenland alsmede met de exporterende klanten.
Het leuke hieraan is het contact met de klanten / collega's . Van veel collega's hoor ik altijd wel dat ik zeer collegiaal ben , stressbestendig , de zaken goed overzie en zeker leidinggevende capaciteiten heb.
Er zijn niet echt taken die me tegenstaan maar het is meer de branche die me tegenstaat . Transport is voortaan min of meer een "uitgemolken koe "en ik heb dus steeds vaker het gevoel dat het nu de tijd is om stappen te ondernemen. Ik ben nml. 25 jaar geleden , nadat ik mijn mavo en meao had afgerond, binnen dat bedrijf begonnen , veel mogelijkheden gehad om interne cursussen te volgen mbt expeditie - transport maar ik denk dat ik er nu "klaar "mee ben.
Heb ook een hele tijd vrijwilligerswerk gedaan op een peuterspeelzaal , in mijn vrije uurtjes , en een aantal keer groepsouder geweest op de school van mijn kinderen wat ik ook altijd heel leuk vond om te doen .
Ik dacht dan ook aan de opleiding onderwijsassistent omdat ik niet precies weet waar mijn verdere ambities liggen . Zou ik beter opleiding onderwijzeres kunnen doen ? Of iets in de zorg ? Ik weet wel dat ik het leuk ( en belangrijk ) vind om met mensen en / of kinderen om te gaan. Verder is het natuurlijk ook al een hele tijd geleden dat ik gestudeerd heb en ik weet ook niet hoe dat zal gaan . ( niet dat ik er niet slim genoeg voor ben maar heb mijn huidige baan natuurlijk nog voor 24-32 uur )

nou, heel verhaaltje geworden ;-)

bedankt alvast

groet,
Irene
Met citaat reageren