Los bericht bekijken
  #1  
Oud 23 juli 2007, 23:10
fatie fatie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 juli 2007
Berichten: 1
fatie is on a distinguished road
Standaard sollicitatie medewerker financiële administraitite

hallo

na lange tijd ben ik begonen met solliciteren. Kan iemand kijken of mijn brief ok is. je mag ook commnetaar geven dank je fatima


VACATURE

Heerenstede Vastgoed BV is een jong en dynamisch vastgoedbedrijf dat zich richt op het structureren en plaatsen van vastgoed producten (Commanditaire Vennootschappen en Obligatie structuren). Het bedrijf is twee jaar geleden opgericht en naast de twee oprichters zijn een tweetal functionarissen in dienst. Heerenstede Vastgoed BV is een dochteronderneming van de Wijs & van Oostveen Groep. Deze groep is in 20 jaar uitgegroeid tot een toonaangevende onderneming op het gebied van vermogensbeheer. De cultuur van Heerenstede Vastgoed valt te omschrijven als energiek, open en betrokken. Naast het initiëren en plaatsen van vastgoed producten behoort het commerciële, administratieve en technische beheer van de in de verschillende fondsen ondergebrachte objecten alsmede objecten van derden tot onze core business. Wij zijn op zeer korte termijn op zoek naar een:

Medewerker financiële administratie M/V (16-24 uur)

De functie:
Je bent verantwoordelijk voor de financiële administraties van, op dit moment, een viertal fondsen. Onder deze financiële administraties vallen:

financiële mutaties, zoals bank-, inkoop- en verkoopboek;
debiteuren en crediteurenbeheer;
verzorgen van (huur) facturatie;
activa administratie;
voorbereiden en opstellen van (half) jaarcijfers;
voorbereiden betalingsverkeer;
opstellen BTW aangiften;
overige administratieve taken.
Het profiel:
Je bent accuraat, flexibel en leergierig. Je presteert het best in een omgeving waar werkdruk en plezier samengaan. Je hebt een afgeronde administratieve opleiding op MBO-niveau, aangevuld met minimaal drie jaar werkervaring in een soortgelijke functie. Ervaring met de software van Accountview is een pré.

Ons aanbod:
Een afwisselende baan in een dynamische en collegiale werkomgeving en een salaris behorend bij je ervaring en opleiding. Uiteraard bieden wij goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Het is niet uitgesloten dat op langere termijn uitbreiding van uren tot de mogelijkheden behoort. Een en ander is afhankelijk van gebleken geschiktheid en verdere expansie van de onderneming.

MIJN BRIEF

Op de website, vacaturekrant.nl, las ik uw advertentie waarin u vraagt naar een medewerker financiële administratie medewerkster. Gezien de inhoud van de functie stel ik mij graag beschikbaar.

Mijn naam is .....en ben 34 jaar oud. Afgelopen jaren heb ik veel ervaring opgedaan als financiële administratief medewerkster bij het bedrijf ....te amsterdam. Sinds 1992 werk ik bij het bedrijf en heb sindsdien met verschillende boekhoudsystemen gewerkt. Ik heb veel kennis en ervaring opgedaan op het gebied van financiële mutaties, crediteurenbeheer, BTW aangifte en betalingsverkeer, jaarverslagen. Hoewel ik niet met het boekhoudprogramma Accountview heb gewerkt, weet ik wel zeker dat ik daar snel goed mee kan werken.
De functie, financiële administratief medewerkster, spreekt mij aan vanwege de verantwoordelijkheid en flexibiliteit die het biedt, maar ook gezien het gegeven dat ik al jaren ervaring heb opgedaan in een soortgelijke functie.

Uit mijn omgeving hoor ik dat ik zowel individueel als in teamverband professioneel functioneer. Ik ben accuraat, enthousiast, leergierig en beschik over een behoorlijke dosis doorzettingsvermogen.

Ik hoop dat u mij zult uitnodigen voor een gesprek waarin ik deze brief mondeling kan toelichten.


Met vriendelijke groet,

Laatst gewijzigd door René; 1 augustus 2007 om 16:38 Reden: zintje aangepast
Met citaat reageren