Los bericht bekijken
  #3  
Oud 21 september 2011, 21:14
Wessels Wessels is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 september 2011
Berichten: 5
Wessels is on a distinguished road
Standaard

En hier nog wat feedback:

De zin "Na 1 van mijn eerste pech gevallen weer op weg te hebben geholpen wist ik direct dat dit de baan is waar ik altijd al van droomde, het directe contact met de klant, het stukje hulpverlening en het sleutelen aan auto’s maakt het plaatje voor mij compleet." zou ik opsplitsen in 2 zinnen, is namelijk erg lang en lastig leesbaar nu. Zoals hierboven al aangegeven, schrijf het cijfer 1 uit. Bijvoorbeeld: Na een van mijn eerste pechgevallen weer op weg te hebben geholpen wist ik direct dat dit de baan is, waar ik altijd al van droomde. Het directe contact met de klant, het stukje hulpverlening en het sleutelen aan auto's maakt het plaatje voor mij compleet.

De zin "De wijze waarop uw team werkt en functioneert vind ik helemaal in mijn “straatje” passen" zou ik wijzigen in bijvoorbeeld "In de manier waarop uw team werkt en functioneert kan ik me heel goed vinden". Mogelijk kan je dit nog uitbreiden met iets waaruit blijkt dat je weet hoe het team werkt en functioneert, want in de volgende zin lees ik over zelfstandig op pad en daaruit lees ik geen team.

Dan nog een opmerking over het begin van je brief. Hier vermeld je dat bedrijf X bekend staat als zeer goede pechhulpverlener en in de volgende zin vermeld je dat een werkomgeving als deze je bijzonder aanspreekt. Wat voor werkomgeving is het dat je precies aanspreekt? Een zeer goede pechhulpverlener is nog geen werkomgeving.
Ik ben niet bekend in jouw werkgebied, maar ik denk bijvoorbeeld aan goed uitgeruste auto's om mee op pad te gaan? Een florerend bedrijf met goede doorgroeimogelijkheden?

Hopelijk heb je er iets aan en veel succes!
Met citaat reageren