Los bericht bekijken
  #4  
Oud 6 januari 2011, 07:52
Randy Randy is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 15 december 2008
Berichten: 54
Randy is on a distinguished road
Standaard

Volgens mij kan jij beter een brede mbo 1 assistent opleiding gaan volgen, zodat je voor MBO niveau 2, 3, 4 enzovoort een betere voorbereiding hebt bij de vakken Nederlands, Engels, noem maar op.

Ik merk in jou berichten dat Nederlands moeilijk voor je is, en ik denk dat meerdere vakken daarom moeilijk voor je zijn. Daarom adviseer ik je om de AKA - Brede assistent opleiding te gaan volgen. Juist bij deze opleiding zou je die vaardigheden onder de knie krijgen, Dat ik erg belangrijk in het middelbaar beroepsonderwijs(MBO). Na deze opleiding kun je alle kanten nog op. Het is ook raadzaam om even een kijkje te nemen op www.roc.nl.

Het is een opleiding op niveau 1 van het mbo. Bij de start van deze opleiding hoef je niet direct te kiezen voor een beroepsrichting. ROC Leiden biedt via de AKA opleiding de mogelijkheid om door te stromen naar een niveau 2 opleiding in verschillende sectoren. Begeleiding naar werk of een BBL-opleiding behoort ook tot de mogelijkheden.

De opleiding Arbeidsmarkt gekwalificeerd Assistent wordt gegeven op de Leidsedreef 5 in Leiderdorp (bij het LOI-gebouw).

ROC Leiden
Leidsedreef 5
Leiderdorp
telefoon (071) 582 47 00
Website www.rocleiden.nl

Ik heb een PDF bestand toegevoegd met de opleiding informatie. Deze kun je openen met het het programma Adobe Reader en is te downloaden op http://get.adobe.com/nl/reader/
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf opleiding arbeidsmarkt gekwalificeerd assistent_brede ass.pdf‎ (25,8 KB, 41x gelezen)
Met citaat reageren