Los bericht bekijken
  #1  
Oud 5 september 2012, 17:08
Dotje Dotje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 september 2012
Berichten: 1
Dotje is on a distinguished road
Smile motivatie CV - Werkvoorbereid(st)er

Betreft: vacature Werkvoorbereid(st)er

Geachte heer/mevrouw,

De functie van werkvoorbereid(st)er die ik in de XXXXX 2012 zag staan, spreekt mij erg aan, gelet op de de afwisselende taken, zoals omschreven wordt. Daarom solliciteer ik met véél enthousiasme op deze functie.

Gezien mijn werkervaring in het plannen en organiseren van inhuur personeel en het bewaken van verschillende ordertrajecten, is gebleken dat ik een control-freak ben en ervan hou om alles in goede banen te leiden. Daarnaast ben ik zeer service en klantgericht.

Mijn uitdaging en motivatie haal ik uit het feit dat ik me voor alle 100% procent inzet, om de klant zo goed mogelijk te bedienen en de daarbij behorende gegevens/opdrachten en/of resultaten correct uitvoeren in de systemen.

Mensen in mijn omgeving hebben aangegeven dat zij mij zien als een pro-actieve, regelaar, sociaal en oplossings-resultaatgerichte persoon. Dit blijkt uit het feit dat ik bij mijn vorige werkgever de ING bank de dagelijkse verantwoording had om het aantal verwerkte klachten/opdrachten te presenteren en wekelijks te rapporteren aan de manager.

Ik ben bereid om mijn motivatie nader toe te lichten in een kennismakingsgesprek.
Met veel belangstelling zie ik uw uitnodiging tegemoet.

Met vriendelijke groet,


Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren