Los bericht bekijken
  #7  
Oud 7 juni 2007, 22:22
thor2002 thor2002 is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 113
thor2002 is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie onderwijzer: heel graag commentaar

Het is een vrij 'losse' manier van schrijven. Niet persé verkeerd maar het moet een directeur / hrm wel aanspreken!
Het is op dit moment (hier in R'dam) erg treurig gesteld voor wat betreft leerkrachten van het mannelijke soort, zal ik maar zeggen. Mijn idee is dat je wellicht, naast het gericht schrijven van deze brief ook de telefoon pakt en de stichtingen van je keus belt.
Bij mij is er het komend jaar (nog) geen vacature te vinden maar ik zou je naar aanleiding van deze korte brief wel op het stapeltje hebben gehouden. Misschien dat je in de begeleidende brief ook kunt refereren aan competenties, een pop, da soort leuke fratsen. Daar lopen de besturen op dit moment helemaal mee weg!
Natuurlijk beschijf je dan voornamelijk je positieve competenties! Als je niet goed weet welke competenties, kijk dan even op www.lerarenweb.nl, tab instrumenten, optie quickscan. Lees die door, doe de test, wat goed is zet je in de brief!

Welke regio zoek je trouwens? Ik ken hier wel wat directeuren van algemeen-bijzonder scholen (eenpitters, beste kansen...)

Thor2002
Met citaat reageren