Los bericht bekijken
  #1  
Oud 25 december 2008, 13:54
annema annema is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 23
annema is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie Secretaresse

Ik zag een leuke baan, denk wel dat ik een goede brief heb geschreven, maar twijfel over de opbouw.

Het is bij een stichting die jongeren met een achterstand op verstandelijk of maatschappelijk gebied aan het werk helpt.

Dit zijn de functie-eisen

De belangrijkste taken van het directiesecretariaat zijn de secretariële ondersteuning van de directie (agendabeheer, notuleren, vergaderingen voorbereiden, correspondentie, interne en externe vraagbaak, prioriteitstelling), het verzorgen van de inkomende post (registratie, attendering, bewaking), het coördineren van PR-taken (bewaken huisstijl, coördinatie PR-activiteiten, mailings, persberichten, website beheer), het verzorgen van het archief (zorgen voor de toegankelijkeid, bewaken van vertrouwelijkheid, bijhouden correspondentie-archief).

De collega die wij zoeken beschikt over:

* een opleiding op MBO(+)-niveau (verkregen door 10 jaar administratieve ervaring)
* ervaring met geautomatiseerde systemen als Word, Excel en PowerPoint (redelijk veel ervaring hiermee)
* een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal (ja)
* minimaal 3 tot 5 jaar relevante werkervaring (bijna 10 jaar als adm.medew)
* affiniteit met de doelgroep (heel veel)
* communicatieve vaardigheden en een collegiale instelling (ik start met Nima volgende week)
* flexibele instelling en een grote mate van zelfstandigheid (redelijk)

Vanzelfsprekend kan onze nieuwe collega uitstekend omgaan met vertrouwelijke informatie.



In de bijlage mijn sollicitatiebrief en CV
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc VOORBEELD Sollicitatie (secretaresse).doc‎ (22,0 KB, 1822x gelezen)
Bestandstype: doc VOORBEELD Curriculum Vitae-2008.doc‎ (33,0 KB, 747x gelezen)

Laatst gewijzigd door annema; 25 december 2008 om 14:04 Reden: CV TOEVOEGEN
Met citaat reageren