Los bericht bekijken
  #8  
Oud 1 oktober 2017, 17:11
desollicitant desollicitant is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 september 2017
Berichten: 12
desollicitant is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door René Bekijk bericht
Dat is spijtig, maar ik zou mijn energie op ander werk of sollicitaties richten. Het verhaal geeft mij de indruk dat jij iets erg graag wilt, maar dat de werkgever er niet zo mee bezig is. Als je langer dan een maand niks hoort, kun je er wel van uitgaan dat er geen perspectief in zit (en dat het geen nette werkgever is).
Duidelijk. Het klopt inderdaad dat ik deze baan heel graag wil, omdat een mogelijkheid als deze vooral binnen dit werkveld eigenlijk uitzonderlijk is.
Bovendien heb ik veel tijd en moeite gestoken in hun 'sollicitatieprocerdure' (3 weken nonstop), waar ik nota bene een hele positieve respons op kreeg, om daarna niks meer te vernemen van hun kant.

Ik heb intussen een telefoonnummer gevonden via de KVK en zal het van de week maar eens telefonisch proberen, maar zal wel in mijn achterhoofd houden dat ik eigenlijk ook niet zoveel meer te verliezen heb. Ben tot nu toe heel vriendelijk en vrijblijvend geweest, maar blijkbaar zal ik de druk maar even moeten opvoeren in een iets dringerende toon. En ja, ik kan er ook voor kiezen om mijn verlies te nemen en het te laten gaan , maar daar win ik al helemaal niks mee.
Met citaat reageren