Los bericht bekijken
  #1  
Oud 18 maart 2009, 11:53
Tesni Tesni is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 maart 2008
Berichten: 3
Tesni is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief assistent polikliniek

xxxxxxxxxxxziekenhuis
Dhr. xxxxxxxxxxxxxx
Postbus 250
xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Mijn adres
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Purmerend, 18 maart 2009

Betreft: vacature assistent polikliniek

Geachte heer van de Visse,

De vacature voor assistent polikliniek kwam allereerst bij mij onder de aandacht door de advertentie op de website van het Waterlandziekenhuis. Hierdoor raakte ik al zeer geďnteresseerd, en na ons telefoongesprek van vandaag werd mijn enthousiaste gevoel voor deze vacature bevestigd.

In mei van dit jaar rond ik mijn opleiding medisch secretaresse/polikliniekassistente af. Tijdens mijn opleiding heb ik de gezondheidszorg altijd erg interessant en leuk gevonden.

Ik ben een positief ingesteld persoon. Daarnaast kan ik zowel zelfstandig als in teamverband werken. Tijdens mijn opleiding heb ik geleerd prioriteiten te stellen, het overzicht te bewaren en nauwkeurig te werken. Ik heb een groot verantwoordelijkheidsgevoel, ben leergierig en ik houd van aanpakken. Ik werk graag met mensen en leg makkelijk contacten. Deze eigenschappen lijken mij zeer goed te gebruiken binnen uw organisatie.

Deze functie biedt mij de kans om te werken en daarnaast veel te leren en mezelf verder te ontplooien.

Graag zou ik uitgenodigd worden voor een gesprek om zo wederzijds kennis te maken.

Met vriendelijke groet,

Mijn naam
Met citaat reageren