Los bericht bekijken
  #1  
Oud 29 maart 2010, 22:10
duifje duifje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 maart 2010
Berichten: 1
duifje is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie juridisch medewerker bbl bij een rechtbank

wie kan me uit de brand helpen een sollicitatie heb ik zo geschreven, maar omdat het hier om een rechtbank gaat is het toch anders.

ik ga de opleiding juridisch medewerker doen en wil graag bij een rechtbank werken.

ik zou niet weten hoe ik moet beginnen??

kan iemand mij hierbij helpen

alvast bedankt






Betreft: open sollicitatie juridisch medewerker

Geachte heer/mevrouw,

Graag zou ik in aanmerking komen voor een functie als juridisch medewerker bij uw rechtbank.

In september begin ik met de mbo-opleiding juridisch medewerker zakelijke dienstverlening. Die opleiding kent een combinatie van 4 dagen werken en 1 dag school. Ik wil een baan op juridisch gebied omdat dat het best aansluit bij mijn opleiding.

Werken bij uw rechtbank spreekt me aan omdat de rechtsgebieden :strafrecht, civiel recht, bestuursrecht en kanton vertegenwoordigd zijn. Dat zijn namelijk de rechtsgebieden waarop ik later wil werken.

Ik ben gemakkelijk in de omgang en kan goed samenwerken met anderen. Verder ben ik gedreven, leergierig, enthousiast en beschik ik over veel doorzettingsvermogen. Ook houd ik van hard werken.
Graag licht ik deze open sollicitate toe in een persoonlijk gesprek. In dit gesprek wil ik graag mijn gedrevenheid en enthousiasme voor de functie aan u toelichten.
ik hoop spoedig een reactie van u te mogen ontvangen
Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren