Los bericht bekijken
  #1  
Oud 15 november 2012, 21:03
Hoihoi Hoihoi is offline
Lid
 
Geregistreerd: 15 november 2012
Berichten: 7
Hoihoi is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatiebrief afdeling accounting

Ik zou graag willen weten of dit een overtuigende en juiste sollicitatiebrief is. Opbouwende kritiek is altijd welkom.
Alvast bedankt!


Betreft: open sollicitatie naar afdeling accounting


Geachte Heer (naam),

Door de informatie die ik heb gelezen op uw website van (bedrijf) is mijn interesse gewekt en besloot ik u een open sollicitatiebrief te sturen. Graag wil ik informeren naar de mogelijke vacatures binnen uw bedrijf.

Momenteel volg ik de opleiding bedrijfseconomie aan de (school). Helaas heb ik nog geen werkervaring kunnen opdoen in deze sector. Wel heb ik tijdens mijn propedeusejaar ervaring opgedaan met het uitvoeren van administratieve handelingen. Mijn werkzaamheden tijdens de studie bestaan uit onder andere het aanmaken en inrichten van een financieel systeem in het boekhoudprogramma Exact.

Na anderhalf jaar in een supermarkt te hebben gewerkt, wil ik bij een bedrijf gaan werken waarbij de werkzaamheden beter aansluit op mijn studie. Daarnaast wil ik graag ervaring opdoen in de financiële sector. Ik denk aan werkzaamheden zoals het invoeren van gegevens, facturen verwerken, kopiëren en archiveren. De afdeling ‘accounting’ past in mijn ogen perfect bij mijn opleiding.

Ik ben een zeer gemotiveerde studente met een goed cijferinzicht. Ik ben goed in staat om zowel in teamverband als zelfstandig te werken. Daarnaast heb ik het vermogen om snel iets nieuws te leren. Graag zou ik mijn talenten in uw organisatie inzetten en verder ontwikkelen, daarom solliciteer ik bij uw organisatie.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd en zou graag binnenkort met u van gedachten wisselen over de mogelijkheden die ik u kan bieden voor het bedrijf. Voor verdere gegevens over mijn opleiding en werkervaring verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae.

Met vriendelijke groet,

(Handtekening)

(naam)
Studente bedrijfseconomie


Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren