Los bericht bekijken
  #8  
Oud 14 september 2010, 23:58
rose21 rose21 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 12 september 2010
Berichten: 14
rose21 is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door startertje Bekijk bericht
Ondertussen ben ik alweer een tijdje bezig met sollicitatiebrieven schrijven, maar af en toe zit er zo eentje tussen waar je echt niet uitraakt. Nu dus ook...
Zouden jullie a.u.b. kunnen zeggen wat je van deze brief vindt? Bedankt!



Betreft: Spontane sollicitatie voor de functie van psycholoog


Beste heer xxx,


Bent u op zoek naar een gemotiveerde medewerker?

Na het bekijken van de website van het Revalidatiecentrum xxx werd ik enthousiast om te solliciteren bij uw organisatie. Het werken in een multidisciplinair team spreekt mij erg aan en ik ben van mening dat deze werkwijze ook ten goede komt van de cliënt. Ook de aandacht voor het totale functioneren en de intrinsieke mogelijkheden van een persoon en de omgevingsgerichtheid, die ik terugvind in de visie van Revalidatiecentrum xxx , zijn dingen die ik erg belangrijk vind.

Afgelopen schooljaar was ik werkzaam als klinisch psychologe in het buitengewoon basisonderwijs. Ik begeleidde er kinderen met een licht mentale handicap en/of emotionele en gedragsproblemen. De inhoud van deze begeleidingen varieerde van het creëren van een vertrouwensrelatie tot het werken aan impulsbeheersing en sociale vaardigheden. Vaak vergde deze begeleidingen een creatieve aanpak. Tijdens mijn praktijkstage vorig jaar kon ik reeds proeven van het werken in een multidisciplinair team. Ook heb ik er enige ervaring opgedaan met diagnostisch onderzoek, begeleiding van kinderen en ouders met een pedagogische of psychologische vraag en met mondelinge en schriftelijke verslaggeving.

Verder ben ik een verantwoordelijk en[COLOR="navy"]een[COLOR="navy"] flexibel persoon met een groot inlevingsvermogen en een gezonde dosis leergierigheid. Ik kijk ernaar uit om mijn kwaliteiten in te zetten voor een maatschappelijk relevante organisatie en mezelf hierin verder te ontwikkelen

Mocht u mogelijkheden zien voor mij binnen het Revalidatiecentrum xxx, dan zou ik graag in een persoonlijk gesprek mijn kandidatuur willen toelichten. Ik hoop snel iets van u te vernemen en kijk alvast uit naar een verdere kennismaking.


Met vriendelijke groet,

xxx


Bijlage: curriculum vitae

In de eerste plaats heeeel veeel succes en fingers crossed!
Ik ben geen expert maar misschien heb je wat aan mijn aanvullingen
" Het werken in een multidisciplinair team spreekt mij erg aan en ik ben van mening dat deze werkwijze ook ten goede komt van de cliënt.. " misschien is het beter hier in plaats van en ik ben van mening, omdat ik van mening ben dat te
Afgelopen schooljaar was ik werkzaam als klinisch psychologe in het buitengewoon basisonderwijs. Het afgelopen jaar ben ik werkzaam geweest als was ik werkzaam is volgens mij een barbarimse uit het Engels

Vaak vergde deze begeleidingen een creatieve aanpak. vergden deze begeleidingen

Ik sluit mijn brieven altijd actief af bv: Ik hoop snel iets van u te horen zodat ik mijn kandidatuur kan toelichten en de mogelijkheden binnen het Revalidatiecentrum te bespreken.
( overigens zou ik het fijn vinden als iemand hierover zijn mening kan geven )

Dit zijn de dingen die ik zou verbetern; maar nogmaals ik ben geen deskundige.

succes!
Met citaat reageren