Los bericht bekijken
  #1  
Oud 11 december 2013, 22:48
camaro camaro is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 december 2013
Berichten: 11
camaro is on a distinguished road
Standaard Carričreswitch -> stage

Beste lezer,
Graag zou ik een carričreswitch willen maken.
Enige tijd geleden heb ik gesolliciteerd op een vacature binnen een ander vakgebied.
Mijn profiel sloot niet specifiek genoeg aan op de functie eisen. En daarnaast was de belangstelling enorm.

Graag hoor ik jullie mening over mijn eerst poging van deze sollicitatiebrief:

Eigen gegevens


Bedrijfsgegevens


woensdag 11 december 2013,


Geachte heer/mevrouw,

In september 2012 heb ik tevergeefs gesolliciteerd naar de functie van administratief medewerker bij uw organisatie. Na telefonisch feedback te hebben gevraagd, ben ik aan de slag gegaan om mijn ontwikkelpunten aan te pakken en zo mijn profiel beter aan te laten sluiten op de functie eisen.

Graag wil ik via deze brief informeren of het mogelijk is om voor een afgesproken periode, stage bij uw organisatie te lopen.

Sinds het afronden van mijn Hbo-opleiding aan de Academie van Lichamelijke Opvoeding, ben ik werkzaam als docent Lichamelijke Opvoeding in het voortgezet onderwijs. Naast mijn werk als docent ben ik als reservist verbonden aan het Korps Nationale Reserve en volg ik momenteel een opleiding voor politievrijwilliger. Door dit te noemen wil ik aangeven dat ik naast leergierig en gedreven, vooral betrouwbaar ben en veel waarde hecht aan integriteit.

Met deze vrijwillige stage wil ik kennismaken met uw organisatie en mij op deze wijze oriënteren op dit specifieke vakgebied. Daarbij stelt het u in staat om vrijblijvend te kijken wat voor "vlees u in de kuip" heeft.

Graag word ik uitgenodigd voor een gesprek, om te kijken op welke wijze wij dit kunnen vorm geven.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren