Los bericht bekijken
  #1  
Oud 11 december 2012, 09:42
ijzebel ijzebel is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2010
Berichten: 35
ijzebel is on a distinguished road
Standaard Graag feedback open sollicitatie pedagogisch medewerker

Geachte XXXXXX,

Hoewel er op dit moment geen vacatures zijn, wil ik middels deze open sollicitatie graag mijn enthousiasme kenbaar maken voor een functie als pedagogisch medewerker. Sinds ik de afgelopen twee jaar heb gewerkt als pedagogisch medewerker bij XXXXX ben ik gegrepen door dit werk.

Dit werk heeft mij altijd veel voldoening gegeven. Door teruglopende kindaantallen was er helaas geen werk meer voor mij. Na gekeken te hebben naar het pedagogisch werkplan, de visie en misie van XXXXX heb ik een positieve indruk gekregen van XXXX als werkgever. Daarom probeer ik me door deze open sollicitatie in de kijker te spelen, hopend dat u aan mij denkt als er binnenkort een functie vrijkomt.

Zelf heb ik ook wat te bieden: ik heb inmiddels twee jaar werkervaring als pedagogisch medewerker. Waarbij ik één jaar een eigen groep heb gedraaid. Ik ben altijd op zoek naar de kracht van het individuele kind, zelfs in een groep van twintig. Ik ben namelijk van mening dat kinderen het meest opbloeien wanneer de omgeving zich zoveel mogelijk aan hun potentie aanpast en niet andersom. Mijn achtergrond als dramatherapeut maakt dat ik snel kan observeren waar de behoeftes van een kind liggen en of een kind dreigt te stagneren. Daarbij kan ik zeer gericht interventies plegen zowel in spel als daarbuiten.

In de bijlage vindt u mijn curriculum vitae en ik zou het leuk vinden om een keer met u te spreken ter oriëntatie.


Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren