Los bericht bekijken
  #5  
Oud 16 augustus 2011, 13:05
Sokev Sokev is offline
Banned
 
Geregistreerd: 15 juli 2009
Berichten: 13
Sokev is on a distinguished road
Standaard

Hoikes

Ik zit eigenlijk in een gelijkaardige positie.
Ik werk ook al sedert 99 als adm bediende in een sector die mensen helpt met allerhande problemen (sociale sector).
Ik ben er part time begonnen en na enige tijd mocht ik full time beginnen. Ieder jaar heb ik tijdens mijn functioneringsgesprek gezegd dat ik meer taken wou daar ik meer dan voldoende tijd had om te helpen met andere zaken.
Na enkele jaren en 100 'en keren te hebben gevraagd naar meer werk (zonder reactie...eigenlijk veel beloven, maar nooit iets doorgeven) heb ik zelf mijn ontslag ingediend (weliswaar ben ik wel part time gebleven wegens financiële zekerheid). Mijn uren zijn naar een maatschappelijk assistent gegaan (wat dus veel wil zeggen)
Ik heb ook 950€ voor 19u te werken, dus zeker niet slecht betaald.
Ik zit me ook dood te piekeren op mijn werk, speur ganse dagen de vdab site af op zoek naar iets anders, maar ben gewoon zo onzeker geworden over mijn capaciteiten dat ik nergens nog voor durf te solliciteren.
Ook zijn mijn man en ik van plan om binnenkort aan gezinsuitbreiding te doen, dus dan is dat ook al niet de moment om ergens anders te beginnen...

pfft een bore out!
Als ik bekijk wat ik op mijn werk al van 'zaken' heb geregeld en gedaan...amai
Cursussen bij de vleet gevolgd. Zelfs mijn eindwerk (hondentrimmer) gemaakt op mijn werk!
Boeken ingescand om dan te lezen via de pc...om maar te doen alsof je werkt!

Mijn 'overste' zegt zelf dat ze niet voldoende werk heeft om aan ons te geven! Wij zitten met 4 onder haar en zitten bijna alle 4 met onze vingers te draaien.
De ene heeft daar natuurlijk minder last van dan de ander ook hé

Bij mij is het zo erg dat ik zelfs overweeg om in de colruyt te gaan werken om gewoon iets anders te doen.
Ik lees veel dergelijke zaken, vooral bij bureaujobs, dus ben ik bang dat het elders ook zo zal zijn.
Mijn eerste job was ook al zo en was ook een adm job.
Met citaat reageren