Los bericht bekijken
  #1  
Oud 15 november 2012, 23:45
kirriemirrie kirriemirrie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 november 2012
Berichten: 2
kirriemirrie is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief recruiter bij een grote uitzendorganisatie

Heeft iemand tijd om mijn brief te checken? Wil 'm het liefst vanavond nog verzenden! Feedback meer dan welkom!

Het gaat om de functie recruiter bij een grote uitzendorganisatie.

Functieisen:
Je bent verantwoordelijk voor de afhandeling van onze centrale email en handelt het inkomende telefoonverkeer af. Je zorgt ervoor dat onze actuele vacatures op de diverse kanalen gepubliceerd staan en assisteert met searchen. Je ondersteunt daarnaast de corporate recruiters met het opstellen van vacatureteksten, het inwinnen van referenties, het inplannen van sollicitatiegesprekken en het up-to-date- houden van onze website.

Taken en verantwoordelijkheden • Behandelen van inkomende e-mails en telefoongesprekken. • Administratie (inplannen van sollicitatiegesprekken, publiceren van vacatures, opstellen van functie- en kandidaatprofielen, het vastleggen en administreren van informatie mét vacatures, kandidaten en het proces) • Inwinnen van referenties; • Opmaken van presentaties; • Werving van kandidaten via social media, e-recruitment, campus & alumni recruitment etc. • Voeren van telefonische intakegesprekken met potentiële kandidaten. • Onderhouden en opzetten contacten met hogescholen • Verzorgen van management informatie;
functie-eisen
Wij vragen:
• HBO werk- en denkniveau;• ervaring als recruiter of minimaal 1 jaar commerciële ervaring in de uitzendbranche/arbeidsbemiddeling als intercedent/consultant;• actieve gebruiker van social media; op de hoogte van innovaties en ontwikkelingen;• klantgericht, resultaatgericht, initiatiefrijk, gedreven en stressbestendig;• fulltime beschikbaarheid


Geachte heer / mevrouw,

Aangezien 2012 bijna op zijn einde loopt is mijn goede voornemen voor 2013, een uitdagende nieuwe baan bij xxxxxx!
Blij verrast was ik dus toen ik de vacature voor een xxxxxx tegen kwam op xxxxxxx, ik stel mijzelf dan ook graag aan u voor als uw nieuwe collega.

Mijn naam is xxxx en met enkele jaren commerciële werkervaring op zak ben ik op dit moment toe aan een nieuwe uitdaging. Zoals u in mijn cv kunt zien is mijn*werkverleden divers, wat mij heel allround maakt.
In mijn werk bij xxxx ben ik voornamelijk bezig met de*verkoop*van producten, omzet genereren, maar in mijn werk als xxx bij xxx was ik vooral bezig met het aansturen van de cabincrew en*daar heb ik dan ook veel van mijn leidinggevende kwaliteiten opgedaan. De ervaring die u vraagt als xxx heb ik opgedaan tijdens mijn werk bij xxx te xxx.
*
Tijdens mijn werk bij xxx heb ik vaak workshops mogen volgen, social media is daar onlangs nog één van geweest, een uitstekend en breed medium om een groot publiek te bereiken, ik weet dan ook hoe ik dit kan inzetten om succes te behalen. Ook in mijn privé leven heb ik social media al meerdere malen ingezet als hulpmiddel, en met succes.

Het werken als spil in het web spreekt mij heel erg aan, veel verschillende werkzaamheden, dus altijd wel iets te doen. Ik vind het een uitdaging om met veel verschillende mensen in contact te zijn en ik vind het leuk om mensen enthousiast te maken over zaken waar ik zelf enthousiast over ben.

Ik in 5 woorden; veelzijdig, flexibel, sprankelend, creatief en gedreven.

Hopelijk nodigt deze brief uit om nader kennis te maken, zodat ik mijn motivatie en enthousiasme voor deze functie persoonlijk toe kan lichten.

Met vriendelijke groet,

xxx


*bewerkt ivm niet gelezen van huisregels, excuses!!!!!

Laatst gewijzigd door kirriemirrie; 16 november 2012 om 00:03 Reden: huisregels niet gelezen nu aangepast...
Met citaat reageren