Los bericht bekijken
  #3  
Oud 23 december 2010, 09:03
Biepitte Biepitte is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 december 2010
Berichten: 2
Biepitte is on a distinguished road
Standaard

Ik heb veel klanten geholpen door advies te geven in de winkel. Mensen begeleidt met het uitzoeken van een nieuwe hond of kat in het asiel.

Met het vrijwilligers werk deed ik huisbezoeken en nacontroles. Dan ging ik langs bij de mensen thuis om informatie te geven en ze te begeleiden. Bij coördinatie van stage en werkvakantie, plande ik nieuwe stagiaires en vrijwilligers in om te helpen in Spanje, regelde accomodatie. En onderhield het contact met hun. Bij de evenementen stond ik zelf in de stand, voorlichting te geven aan mensen over hoe het in Spanje gaat in het asiel. Ik ben zelf ook in Spanje geweest en daar hielp ik af en toe mensen die een hond wouden adopteren, maar hielp ik vooral de voorzitster met eigenlijk haast alles.

Bij de organisatie waar ik nu bezig ben doe ik de jeugdafdeling, dat houdt in dat ik spreekbeurt, lesmateriaal en lerarenpakket maak. En jeugd neemt contact met mij op, als ze vragen of ideeen hebben. Bij de afdeling voorlichting ga ik langs bij bedrijven en scholen om voorlichting te geven.
Met citaat reageren