Los bericht bekijken
  #3  
Oud 19 februari 2013, 14:44
Margr33t Margr33t is offline
Lid
 
Geregistreerd: 15 februari 2013
Berichten: 7
Margr33t is on a distinguished road
Standaard

Bedankt Maarten voor je feedback!!

Aangezien ik zelf ook niet happy was met mijn sollicitatiebrief heb ik een nieuwe gemaakt.

Naam:
Adresgegevens
postcode/plaats


Plaats, 14 februari 2013


Naam bedrijf
Adresgegevens bedrijf
Postcode plaats bedrijf


Betreft: Sollicitatie werkplek BBL bedrijfsadministrateur

Geachte heer Dhr. R.Sanders,

Met belangstelling heb ik kennis genomen van uw advertentie op stagemarkt.nl en zag dat er mogelijk een BBL werkplek beschikbaar is met de functie van bedrijfsadministrateur. Omdat ik erg geďnteresseerd ben in deze functie, wil ik hier heel graag naar solliciteren.

Ik ben ....... ..... en ik ben 31 jaar. Ik heb een aantal jaren werkervaring opgedaan als financieel administratief medewerkster bij (bedrijfsnaam) en (bedrijfsnaam). Mijn werkzaamheden bestonden voornamelijk uit boekhouden, debiteuren/crediteuren beheer, factureren, factuurbetaling, kasbeheer, correspondentie, aannemen telefoon en doorverbinden, klanten ontvangen en verder helpen.
Ik heb mijn taken altijd met veel plezier en vol overtuiging uitgevoerd en daarom wil ik herintreden in die functie. Ik vind het een interessante uitdaging om mijn kennis en vaardigheden opnieuw eigen te maken en nog verder uit te breiden. Dit wil ik gaan bereiken door een opleiding MBO bedrijfsadministrateur te volgen in combinatie met een leuke, leervolle werkplek.

Kunt u een gemotiveerde medewerker gebruiken die representatief, leergierig, flexibel, vriendelijk en collegiaal is dan wil ik graag bij u komen werken.

Ik ben overtuigd een positieve bijdrage te kunnen leveren aan uw organisatie. Ik word dan ook graag uitgenodigd voor een gesprek, waarin ik mijn kwaliteiten en ervaring nader toe kan lichten.

Uw reactie zie ik dan ook met grote belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Mijn Naam


Bijlage(1): Curriculum Vitae
Met citaat reageren