Los bericht bekijken
  #2  
Oud 10 december 2009, 11:49
MJM MJM is offline
Lid
 
Geregistreerd: 25 november 2009
Berichten: 5
MJM is on a distinguished road
Standaard Re: Motivatiebrief traineeship

Hoi Lidwien,

Je brief is in principe goed voor zover ik het in een eerste oogopslag kan zien. Het valt me wel op dat je lang zinnen gebruikt met veel bijzinnen (en komma's). Ik zou daar als ik jou was nog een keertje naar kijken en proberen die zinnen op te splitsen. Dat zou de leesbaarheid wat vergroten.

"During my first study I studied a semester in France and I fulfilled an internship at xxxxxx in Luxembourg. Short after my second study I travelled through South America. Last year I have been working as a dive instructor in Colombia."
Dit is vrij uitgebreid en staat ook in je cv. Ik denk dat je het wilt gebruiken als voorbeelden van je global mindset maar ik zou dat iets minder uitgebreid doen. Dan kun je misschien nog iets meer proberen je ervaringen te linken aan de functie-eisen... Mochten die niet voldoende zijn dan zou je iets kunnen bedenken als "I can imagine a person who works for XXX needs skills such as ...." of "needs to be ... " waarna je daar op in probeert te gaan. Meedenken met de recruiter wordt zeker gewaardeerd!

Nog een laatste puntje.. is International Business and Languages and Communication and Information Sciences je opleiding of is dat meer de richting die je in je opleiding bent ingeslagen? Als het eerste dan ok, als het tweede dan zou ik dat iets anders formuleren.

Succes!
Met citaat reageren