Los bericht bekijken
  #1  
Oud 25 februari 2008, 11:22
faatje34 faatje34 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 februari 2008
Berichten: 2
faatje34 is on a distinguished road
Standaard sollicitatie vacature mederwerker P&O Gemeente

Naam
Adres
Postcode, woonplaats


Gemeente …….
t.a.v. afdeling P&O
Adres
Postcode, Woonplaats


Woonplaats, 25 februari 2008


Betreft: vacature medewerker P&O ( nr. 2008-08GB )


Geachte heer/mevrouw,

Met grote belangstelling las ik uw vacature op de website van”Gemeentebanen” waarin u opzoek bent naar een “medewerker P&O”. De veelzijdigheid van deze functie spreekt mij erg aan.

Ik ben 8 jaar werkzaam geweest bij Stichting Kintent, een bemiddelingsbureau voor Kinderopvang. Binnen deze organisatie heb ik verschillende administratieve functies gehad waarbij een dienstverlenende instelling en een goede mondelinge uitdrukkingsvaardigheid vereist was. In mijn laatste functie als medewerkster bedrijfsadministratie, was ik onder andere verantwoordelijk voor het verrichten van betalingen en het verzorgen van de maandelijkse rapportages. Momenteel ben ik werkzaam bij Atos Origin Nederland BV op de crediteurenadministratie. Mijn voornaamste taken zijn onder andere het ondersteunen van de manager, het verzorgen van de maandelijkse rapportages, betalingen verrichtten en schriftelijke en telefonische vragen van crediteuren en collega’s afhandelen.

U mag van mij een enthousiaste, flexibele en gemotiveerde collega verwachten die zeer leergierig is en zowel zelfstandig als in teamverband goed kan werken. Nieuwe taken maak ik mij snel eigen en ik ben meer dan bereid eventuele aanvullende opleidingen die nodig zijn om deze functie goed te vervullen, te volgen. Tevens ben ik van nature dienstverlenend ingesteld. Het geeft mij voldoening om mensen op weg te helpen.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u meer van de functie en uw organisatie te weten komen. Ik hoop dan ook daarvoor een uitnodiging van u te mogen ontvangen.Voor een gedetailleerd overzicht van mijn werkzaamheden verwijs ik u naar mijn bijgevoegde curriculum vitae.

Met vriendelijke groet,
Handtekening




Naam

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren