Los bericht bekijken
  #2  
Oud 1 juli 2006, 10:43
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Graag wat advies over deze open sollicitatie

hallo Milo,
prima dat je je zelf profileert... alleen op welke baan/functie solliciteer je? is het niet gemakkelijker om zelf de keuze te maken en die niet te laten afhangen van de lezer?
En kijk eens goed naar je eerste zinnen. "Via deze brief wil ik graag motiveren....." Als ik jou was zou ik dat stuk gewoon weglaten en als tweede zin nemen: "deze omschrijving is mij op het lijf geschreven".
Ik zie dat je wel meer laat ik het "omweg constructies" noemen, in je brief hebt: "naast te gaan werken...." laat dat te gaan gewoon weg. Dan is de zin nog duidelijk. Ik heb er voor gekozen.. zou je beter denk ik om kunnen zetten in "ik zet deze voltijd studie niet door". Temeer omdat je een regel verder ook het woord kiezen gebruikt. Dit gebeurt verder in je brief ook nog een keer. Weet je als ik je brief lees denk ik.. ik snap wel wat je wilt, maar het staat er niet. Je hebt het over jouw visie...probeer die eens duidelijker neer te zetten, want je geeft aan dat je daar over wilt praten...
lastig hč..brieven schrijven.. ik heb heel veel sollicitatiebrieven gezien die minder goed waren dan deze, maar ik zie ook dat deze veel beter kan. Succes met deze kleine aanwijzingen. En aarzel niet om me een prive berichtje te sturen als je hulp nodig hebt of niet snapt wat ik bedoel.
grts
clair1991
Met citaat reageren