Los bericht bekijken
  #4  
Oud 8 augustus 2008, 00:20
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: hulp nodig voor het schrijven solliciatiebrieven

Hallo Tessa,

Bedankt voor je feedback. Ik ben zeker niet een kunstenaar met geverfde haar en een paar birkenstock . In tegendeel heb ik een serieuze uitstraling. Ik heb weinig ervaring in het schrijven van sollicitatiebrieven, omdat ik vaak via mijn netwerken een goede functie heb gekregen.

Ik heb een reguliere baan als planner die in de vrije tijd veel kunstwerken probeer te maken. Ik ben soms wel eens 70 uur per week bezig. Ik dacht misschien stellen mensen wel op prijs als ik laat zien dat ik erg ijverig en energiek ben. Op mijn werk sta ik bekend als planner die zeer nauwkeurig werkt en zeer planningsvaardig ben.

Verder zoek ik een gevarieerde en uitdagende baan bij niet commerciële organisaties. Ook dan wil ik het combineren met mijn nevenactiviteiten. Ik wil namelijk niet volledig bezig houden met de kunst, om mijn sociale leven in belans te houden. Ik vind het ook leuk om met verschillende type mensen samen te kunnen werken.

Nou ja even genoeg over mezelf. Ik heb geprobeerd om mijn brief te verbeteren. En punten van mijn huidige funcite gedetailleerder uitgewerkt. En kunstverwijzingen ingekort. Jouw feedback is altijd welkom. Ik zal hem onder mijn account nog een keer posten.

Groetjes
Met citaat reageren