Los bericht bekijken
  #1  
Oud 14 november 2010, 13:17
ovan78
Gast
 
Berichten: n/a
Unhappy 2 vacatures bij 1 organisatie

Hallo allemaal,

Ik heb laatst gereageerd op een functie bij een organisatie die in mijn vakgebied ligt. De functie is tijdelijk (vervangen van iemand die met zwangerschapsverlof gaat) en parttime, maar aangezien ik sinds kort werkloos ben en sowieso heel moeilijk iets in mijn richting kan vinden, heb ik erop gereageerd om in ieder geval t.z.t. de mogelijkheid te hebben iets vasters te vinden bij deze organisatie. En ik ben uitgenodigd voor een gesprek deze week.

Maar nu komt het....gisteren zag ik dat ze een nieuwe vacature hebben geplaatst waar ik ook voor in aanmerking zou komen (zelfs meer dan voor die andere), en ik wil heel graag mijn interesse kenbaar maken, maar ik weet niet hoe en wanneer. Deze functie is nl. én fulltime, én voor een langere periode met de mogelijkheid in vast diensverband te treden. Qua inhoud vind ik ze allebei interessant, misschien deze laatste wat meer.

Ik weet nu alleen niet wanneer ik mijn interesse aan zal geven (want dat ik voor beide in aanmerking wil komen is wel zeker).

- zal ik voordat ik naar het sollicitatiegesprek van de eerste ga aangeven dat ik in die andere ook geinteresseerd ben, zodat ze ervan op de hoogte zijn en niet verrast worden tijdens het gesprek zelf?
- of zal ik pas tijdens het gesprek aangeven dat ik in die andere ook (meer) geďnteresseerd ben? komt dat niet dom over als ze mij voor deze hebben uitgenodigd?

Ik kom er niet uit, dus graag hulp!
Met citaat reageren