Los bericht bekijken
  #4  
Oud 10 juni 2009, 00:01
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Motivatiebrief Traineeship Logistiek

Beste Ronneman,

Ik vind je brief erg origineel, maar kan me voorstellen dat deze als te populair wordt beschouwd. Je schrijftaal is namelijk informeel.

Het begin is een beetje raar, met al die vragen. Jouw interesse zou je ook op een andere manier kunnen komen in plaats van te vertellen welke vragen er door je hoofd spoken. Eerder iets van: Tijdens mijn huidige werkzaamheden blijkt dat ik vooral de logistiek van .... interessant vind.

''Na het doornemen van het profiel vroeg ik mij echter wel af waarom affiniteit met de AGF-sector niet genoemd wordt. Dit lijkt mij toch zeker een pluspunt voor een werknemer van een internationaal groente, fruit en paddestoelen concern."

Ik zou in de brief en ook eventuele gesprekken niet kritisch zijn tov de werkgever. Ik ervaar dit als een beetje betweterig, terwijl je eigenlijk met deze zin jouw affiniteit met de sector wil verwoorden.

Ook zou ik dingen als 20 bakken fruit ed eruit laten, het staat een beetje onprofessioneel.

Hoop dat je iets aan mijn commentaar hebt en uitgenodigd wordt!

O, en na de aanhef, begin je met een hoofdletter, ook al staat er een komma achter mevrouw.

Succes!
Met citaat reageren