Los bericht bekijken
  #7  
Oud 22 juni 2012, 21:34
Vrunck Vrunck is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 juni 2012
Berichten: 40
Vrunck is on a distinguished road
Cool

xxxxx, 22 juni 2012
Betreft: vacaturenummer 2012/141

Geachte mevrouw xxxx,

Ik vond het tijd worden om bij u aan de slag te gaan en wil dan ook graag reageren op uw vacature voor administratief medewerker.

<-- Ik zou persoonlijk niet deze brief verder gaan lezen als een sollicitant zo opent.
Daarnaast geeft je aan dat je graag wil solliciteren..., Als je dat zo graag wil, waarom solliciteer je dan niet?


Vijf jaar geleden heb ik mijn mbo-opleiding administratief medewerker afgerond. Na mijn opleiding heb ik werkervaring opgedaan bij een hotel in Haarlem. Hier heb ik veel praktijkervaring opgedaan en deze zou ik graag bij uw organisatie willen inzetten.

In uw vacature las ik dat u op zoek bent naar een administratief medewerker met ruime werkervaring. Mijn werkervaring heb ik opgedaan bij het 'bedrijf' xxxxxx in xxx. Hier bestonden mijn dagelijkse taken uit het maken, controleren en innen van facturen, nalopen van de urenadministratie en het ondersteunen van de algemeen coördinator Hij viel anders constant om?. Na enige tijd zegt niet zoveel... ben ik zelf coördinator van de receptie geworden en waren er een aantal extra taken, zoals het voeren van intake- en voortgangsgesprekken met de werknemers, zorgdragen voor een juiste rapportage en deze invoeren in het systeem. <-- probeer kortere zinnen te maken. Ook roosterde ik alle medewerkers in, naar gelang van hun contracturen.

Graag zou ik met u door mijn cv lopen om nog eens te laten zien dat deze goed aansluit op uw vacature. Ik hoop u snel te mogen ontmoeten voor een gesprek op uw kantoor. <-- dit zou ik anders doen. Ik zou een cv toelichten... daarnaast dwing je een gesprek op haar kantoor. Misschien vindt zij een restaurant of een andere kamer wel prettiger.

lopen door een bos --> ja
lopen door een cv --> nee cv kan je wel doorlopen.




Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren