Los bericht bekijken
  #1  
Oud 24 april 2013, 13:05
Horatio's schermafbeelding
Horatio Horatio is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 april 2013
Berichten: 7
Horatio is on a distinguished road
Talking Op naar 2e sollicitatiegesprek

Beste leden,
Binnenkort mag ik op 2e gesprek komen, als verhuur medewerker van bouwmaterialen en machines.
Nu het volgende...

Ik merkte op tijdens het eerste gesprek dat we over een salaris indicatie hebben gehad van rond de € 2500,- euro bruto.
Maar dat had ik berekend op een 40 uur werkweek. Nu blijkt deze werkgever aan te geven dat daar 55 uur gewerkt wordt, en dat ook van je verwacht gaat worden..
Overuren worden niet uitbetaald en je krijg een mobiel mee, zodat je ook 24,00 uur bereikbaar moet zijn. Nou vertelde de werkgever dat het sporadisch voor komt dat je moet overwerken plus dat je s'nachts gebeld kan worden....

Maar ik weet uit ervaring beter....

Ik heb al me zinnen op het bedrijf gezet! Maar zit toch met een dilemma ..... Ik hoorde de werkgever zeggen, "tja, dat salaris waar we het over gehad hebben is best lastig" was zijn antwoord.
Nu moet ik dus nog het 2e gesprek krijgen en ben bang dat ik dus niet aan dat bedrag zal komen!!

Zelf vind ik dat niet fair als ik voor minder moet gaan werken, maar wel véél uren moet gaan werken, plus 24 uur bereikbaar moet zijn..
Ik vind al dat ik moet inleveren.....

Dus help help help!!
Wat zou ik kunnen doen, en wat mag ik verwachten?
Kan ik nog wat met de arbeidsvoorwaarden doen?

Ik ben 49 jaar oud en tja, ruime werk ervaring opgedaan in de bouw..

Graag hoor ik jullie advies, want zelf weet ik het niet meer......

Groeten Horatio
Met citaat reageren