Los bericht bekijken
  #4  
Oud 16 mei 2014, 11:35
purples purples is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 november 2013
Berichten: 12
purples is on a distinguished road
Standaard

Hoi Lino,

Je brief bevat goede elementen. Ik zou wel even letten op de lay-out van je brief. Wat ik verder in je brief mis is, zoals Dani al aangaf; waarom wil je bij dit bedrijf werken en waarom wil je deze functie uitoefenen? Kortom, wat is jouw motivatie?Wat jij in je brief nu uiteenzet is het antwoord op de vraag: waarom ben je geschikt voor deze baan?

Citaat:
Naam
Adres
Postcode plaats


Naam Bedrijf
T.a.v.
Adres
Postcode plaats


Plaats, Datum

Betreft:sollicitatie functie administratief medewerker


Geachte heer/mevrouw, (Het liefst een naam zetten hier, bel even op en vraag aan wie je de brief moet richten)

Met veel interesse heb ik uw vacature gelezen voor administratief medewerker. (Waar heb je de vacature gezien/gelezen en waarom reageer je op deze vacature bij dit bedrijf? De laatste vraag kun je ook later in je brief beantwoorden.)

Ik heb ruim 20 jaar ervaring als commercieel medewerkster binnendienst bij reclamebureaus. Een complexe en hectische werkomgeving is niet vreemd voor mij.Samenwerking, ook onder grote tijdsdruk, is daarbij zeer belangrijk. Door deze werkzaamheden heb ik een zeer hoge mate van accuratesse en flexibiliteit ontwikkeld.Om deadlines te halen is nauwkeurig en gestructureerd werken een absolute voorwaarde. Door het controleren van teksten in advertenties, flyers, brochures en persberichten beschik ik over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal. Ik heb voornamelijk in de zakelijke dienstverlening gewerkt en weet wat klantvriendelijkheid is. Ook beschik ik over goede contactuele en sociale eigenschappen. (Geef inderdaad een voorbeeld waaruit jouw vaardigheid blijkt, werk het uit met STAR)

In bijgevoegd cv vindt u een overzicht van mijn personalia en werkzaamheden. Ik ben per direct beschikbaar. (Wat mij betreft is deze zin niet nodig, maar hij is zeker niet fout)

Graag wil ik mijn motivatie en cv toelichten in een persoonlijk gesprek.
Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet. (AIDA model, lees Actie; ik vind je afsluitende zin nogal karig)
Verder krijg ik het idee van je brief dat jij overgekwalificeerd bent voor deze functie, klopt dat?

Succes!
Met citaat reageren