Los bericht bekijken
  #1  
Oud 1 oktober 2008, 19:51
astridje astridje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 3
astridje is on a distinguished road
Question Geen antwoord gehad op 1e sollicitatiebrief: is mijn brief goed?

Ik ben net afgestudeerd en ben aan het soliciteren geslaan. Ik heb vorige week mijn eerste brief verstuurd maar heb hier nog geen antwoord op gehad. Ik begin nu te twijfelen of ik wel een goeie brief had en zou graag wat feedback krijgen op mijn brief...

---
---
---

Betreft: vacature kinderverzorgster


Geachte heer,

Toen ik uw vacature op de site van de VDAB las, was ik plots één en al aandacht. Werken met kindjes was immers altijd een droom van mij. Nog meer geïnteresseerd was ik toen ik zag dat dit een plaatsaanbieding betreft in kinderdagverblijf ***. Dit omdat ik hier zelf als kind heb mogen genieten van de opvang. Het zou dus voor mij zeer fijn zijn om te kunnen meewerken in het kinderdagverblijf.

Verder kan ik mezelf omschrijven als zorgzaam en opmerkzaam. Ik vind dit zelf heel belangrijke eigenschappen omdat kinderen van 0 tot 18 maanden nog niet zelf kunnen aangeven wat hun behoeften zijn en je dit dan ook moet kunnen opvangen als kinderverzorgster. Tijdens mijn stages in de kinderdagverblijven was dit één van mijn sterke punten.
Ook ben ik vriendelijk en creatief.

Ervaringen heb ik opgedaan in mijn reeds genoemde stages en tijdens het babysitten bij familie en via de Gezinsbond van Wetteren waar ook een korte opleiding aan vooraf ging.

Tenslotte wil ik nog opmerken dat ik dichtbij het kinderdagverblijf woon en dus flexibel ben wat de uren betreft.

Voor een volledig overzicht van mijn ervaringen verwijs ik graag naar mijn CV.


Hoogachtend


*ikke*




Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren