Los bericht bekijken
  #6  
Oud 26 mei 2011, 15:33
EvelineB EvelineB is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 20 februari 2011
Berichten: 134
EvelineB is on a distinguished road
Standaard

Beste Leni,

Ik merk nogal een negateve insteek in je verhaal, ook begrijpelijk als je al zo lang solliciteert. Toch wil ik je daar graag een tip bij geven. Je schrijft bijvoorbeeld dat je hier op het forum ook moet reageren. Het helpt soms meer om andere brieven door te lezen en van advies te voorzien dan je eigen brief te posten. Zelf heb ik 26 brieven gestuurd in de afgelopen 4 maanden en tot voor kort geen uitnodiging mogen ontvangen. Ik heb mijn brief hier nog niet eens gepost, omdat ik veel leer van het feedback geven op andere brieven. Je wilt niet iets om je bezig te houden, maar de cursus is volgens jou na enkele minuten googlen ook waardeloos. Ik heb het motto: als je echt iets heel erg graag wilt, dan lukt het ook. Soms heb je daarvoor net een andere insteek nodig. Ga eens kijken in je netwerk, ken je mensen in je vakgebied? Vraag eens na in je omgeving of mensen iets weten. Stel minimaal 1 dag in de week in dat je op zoek gaat naar vacatures en reageer daar op. Ik weet niet hoe vaak je al gesolliciteerd hebt, maar ik heb iedere week ergens op gereageerd.
Of je iets aan iets hebt, hangt ervan af wat je er uiteindelijk zelf mee doet.
Ik zag inderdaad ook dat je vorig jaar al een keer iets gepost hebt op het forum hier. Na een tip over ROC opleidingen en deeltijd opleidingen. Ik kan je op afstand hier niet verder mee helpen, je zal toch echt zelf moeten gaan bekijken welke opleiding je wilt doen, wat er bij je past, wat je kan betalen en wat je eraan hebt en wat je ermee wilt gaan doen


Groet Eveline
Met citaat reageren