Los bericht bekijken
  #16  
Oud 20 augustus 2008, 09:42
lior63 lior63 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 19 augustus 2008
Berichten: 37
lior63 is on a distinguished road
Standaard Re: Hoe denken jullie hierover?

Ik solliciteerde bij een Certificerende Instelling als auditor ISO 9001. Ik werd met een 'lullig' E-mailtje afgewezen nadat ik wel op gesprek was gewesst en daarvoor van Enschede naar Rotterdam was gereden. Dat kost dus een dag en ook wel wat centjes. Ik vroeg in een antwoord om een motivering van de afwijzing en kreeg alas antwoord dat zij niet verplicht waren dit te motiveren. Ik heb toen geantwoord dat dat formeel wel juist is, maar wel tamelijk onfatsoenlijk gezien de inspanning die ik er voor deed. Ik kreeg nooit meer antwoord. Ik vond dat op zijn zachtst gezegd slordig.

Later kwam ik aan het werk als hoofd KAM (dus ook de ISO 9001) en mijn werkgever was gecertificeerd door het bedrijf waar ik had gesolliciteerd.
Zo'n certificeringscontract is een driejaarscontract en toen dus de onderhandelingen kwamen over een nieuw contract ben ik gaan shoppen, heb gekozen voor een andere CI ( die trouwens ook goedkoper was) en de heb oude CI een lullig mailtje gedaan.
Zij vroegen uiteraard om een gesprek.
Ik heb ze dus van Rotterdam naar Deventer laten komen en ze daar de correspondentie laten lezen van mijn sollicitatie en de afwijzing.

Ik heb genoten van elke minuut
Met citaat reageren