Los bericht bekijken
  #4  
Oud 3 augustus 2007, 11:22
jrvries jrvries is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 augustus 2007
Berichten: 6
jrvries is on a distinguished road
Standaard Re: semi open sollicitatie

is deze al weer iets beter??

-------------------------------------

Met deze brief laat ik mijn interesse blijken voor uw bedrijf wat ik ondermeer heb leren kennen via XXXX. Ook na het bestuderen van jullie website sprak het bedrijf mij meteen aan. Groeiend bedrijf, jonge mensen open cultuur zijn aspecten die mij heel erg aanspreken.

De openstaande vacature die ik tegenkwam en mij direct het meeste aansprak is de functie van Technisch Consultant. De combinatie van techniek, functionaliteit en het directe contact met de klant ervaar ik altijd als een plezierige combinatie en daar voel ik mij dan ook het meeste thuis.

Meewerken aan een project, zelfstandig of in teamverband, waarin je wordt betrokken bij het gehele traject van ontwerp tot invoering vind ik zelf het leukste om te doen. De flexibiliteit, communicatie over en weer met mensen en techniek zijn daar belangrijke aspecten van.

In een eerdere baan als systeem- netwerkbeheerder werkte ik ook in deze functie. Veel zelfstandig, vaak bij de klant op locatie en in samenspraak met de klant tot oplossingen komen. Naast beheer werkzaamheden heb ik ook het programmeerwerk gedaan. Dit waren maaktwerk webapplicaties tot kleine specifieke VB programma’s.

Het werkterrein Service Management gebasseerd op de Itil standaard is mij ook zeker niet onbekend. Tijdens mijn afstuderen heb ik samen met mijn studiegenoot een programma geschreven wat de Itil-standaard in een applicatie vorm moest geven.

Vertrouwende erop met deze sollicitatiebrief en dit CV een goede eerst indruk gegeven te hebben. Graag licht ik mijn kandidaatstelling in een persoonlijk gesprek toe.
Met citaat reageren