Los bericht bekijken
  #20  
Oud 15 januari 2011, 09:47
Roque Santa Cruz Roque Santa Cruz is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 131
Roque Santa Cruz is on a distinguished road
Standaard

Ik heb Heao Marketing Management gedaan en daarnaast heb ik Nima a + b. Ik ben 32 jaar en ik ben absoluut bereid om opleidingen/ cursussen te volgen om eindelijk in mijn leven werk te vinden dat ik leuk vind!

Hiervoor heb ik bij Rabobank Nederland als webcoördinator gewerkt en daarvoor wat duffe administratieve banen op kantoor.

Ik heb het idee dat de zakelijke dienstverlening niets voor mij is. Eén ding weet ik zeker: ik ben absoluut geen type voor een fulltime kantoorbaan. Daar heb ik inmiddels voldoende ervaringen bij verschillende bedrijven mee.

Afwisseling is niet alleen belangrijk qua werkzaamheden maar zeker ook qua werkplek. Ik vind het prettig om onderweg te zijn maar werk zoals chauffeur of koerier vind ik niets. Mijn grote passies zijn: reizen, culturen, talen, mensen helpen/ begeleiden, etc.

Het liefst zou ik iets doen in de sfeer van beoordelen/ inspecteren/ relatiebeheer. Gezien mijn karakter zou een representatieve functie (zoals host) ook goed bij me passen.

Ik kan me voorstellen dat het allemaal wat vaag is maar ik laat me graag inspireren. Alle suggesties zijn van harte welkom!
Met citaat reageren