Los bericht bekijken
  #3  
Oud 12 september 2013, 21:53
max brugman max brugman is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 september 2013
Berichten: 3
max brugman is on a distinguished road
Standaard kunnen jullie mijn open sollicitatie brief nakijken aub

hey mensen.

ik had wat moeite met mijn open sollicitatie brief aangezien ik hier geen ervaring mee heb hoor ik graag jullie reactie en evt verbeter punten.
ik wil deze brief naar verschillende zorg instellingen op kunnen sturen, kan dit zo?

Geachte …..

Door middel van deze open sollicitatiebrief wil ik graag mijn interesse kenbaar maken in een eventuele functie als helpende 2 binnen uw bedrijf.

De afgelopen jaren heb ik in de horeca gewerkt. Maar al die tijd heb ik het werken als helpende in de zorg gemist. De zorg is waar ik mijn voldoening uit kan halen en waarin ik dan ook weer zeer graag aan de slag zou willen gaan.

Ik ben een zeer sociaal en behulpzaam persoon, die altijd het beste voor heeft met de cliënten. Ik heb een luisterend oor voor de cliënten, en laat ze in hun waarde. Als ze zelf nog in staat zijn om bepaalde handelingen uit te voeren zal ik de cliënt stimuleren en motiveren om dit alleen of onder begeleiding te doen. Ik kan goed observeren en kan goed herkennen wanneer er iemand ingeschakeld zou moeten worden. Zowel in een team als alleen kan ik goed functioneren.

Graag kom ik mijn sollicitatie brief persoonlijk toelichten,

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren