Los bericht bekijken
  #8  
Oud 8 maart 2010, 15:58
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Brief gestuurd, graag jullie feedback

Hoi,

Ik heb ook je brief gelezen, maar naar mijn mening is er geen duidelijke opbouw in je brief en hij is erg lang. Werkgevers kunnen dan al afhaken omdat ze die lap tekst zien. Je verteld veel over wat je allemaal al hebt gedaan, maar je moet de werkgever overtuigen waarom jij geknipt bent voor deze functie. Je kan onderaan de brief zetten: Ik denk dat ik vanwege mijn ervaring en capaciteiten een goede kandidaat ben voor het werken binnen... Graag zou ik u hiervan in een persoonlijk gesprek overtuigen.
Ik zou ook proberen de affiniteit meer te ontleden. Waarom verkies je deze doelgroep boven een andere?
De volgende zin klopt niet: Deze functie heb ik zeer zelfstandig kunnen werken Ik zou dan zeggen: Binnen deze functie heb ik zeer zelfstandig kunnen werken.
En ik vind je motivatie niet duidelijk genoeg, probeer dit voor een volgende brief veel meer op de voorgrond te laten staan.
Ga niet meteen twijfelen aan jezelf! De vijver zit vol met werkzoekenden en met weinig banen. Ze hebben ruime keus en daarom kiezen ze de mensen die het beste aansluiten.
Gewoon weer verder zoeken!
Succes!

Groet, Lianne
Met citaat reageren