Los bericht bekijken
  #7  
Oud 7 november 2010, 11:35
zlatan86 zlatan86 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 september 2010
Berichten: 4
zlatan86 is on a distinguished road
Standaard

@Hassan, dat vind ik wel erg gemakkelijk en kort door de bocht gezegd.

@PrimagoAdvies, de afgelopen weken ben ik steeds meer gaan twijfelen over mijn huidige baan, mede gezien mijn werkzaamheden. Het is de rustigste tijd van het jaar, daar ben ik mee bekend, maar de dagen duren toch wel erg lang wanneer er echt niks te beleven valt, en je ook niet een geweldige band met je collega's hebt.

Hierdoor heb ik voor mezelf eigenlijk wel de beslissing genomen dat die niet heel veel langer door kan gaan. Ook gezien mijn twijfel omtrent het vak op zich, lijkt het me verstandig om ook nog eens buiten die branch te gaan kijken; ik ben nog jong en nu is het switchen gemakkelijker dan later. Mocht het blijken dat t de verkeerde beslissing is, dan kan ik altijd terug.

Maar de vraag blijft, wat wil ik dan? Ik heb rondgekeken op vacaturesites, maar niet echt datgene gezien waar ik warm van werd. Ook van het maken van verschillende beroepskeuzetestjes werd ik niet heel veel wijzer. Komend weekend is de "Nederlandse Carrieredagen-beurs" en ik hoop dat ik daar wel wat wijzer van ga worden.
Met citaat reageren