Los bericht bekijken
  #1  
Oud 20 maart 2012, 15:24
C82 C82 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 maart 2012
Berichten: 2
C82 is on a distinguished road
Standaard Ncoi bachelor fysiotherapie

Hallo,


Ik heb een vraag mbt de opleiding bachelor Fysiotherapie. ik wil deze opleiding graag in deeltijd volgen. Als ik ga zoeken kom ik alleen uit of in Breda (te ver, is niet haalbaar voor mij) of nieuwegein, maar die studie is er duur.

Ik ben een moeder van 2 kindjes, 1,9 jaar en 7 maandjes en heb daarnaast nog een baan van 26 uur. ik wil me heel graag om laten scholen. ik zit momenteel niet op mijn plek in mijn huidige baan en fysiotherapie heeft me altijd al erg geboeid.

Nu zag ik dat NCOI ook een opleiding aanbied. 1 avond per week en een aantal praktijkdagen per jaar. Is dit voldoende voor zo'n praktische studie als fysiotherapie. Daarnaast moet ik middels thuisstudie de theorie eigen gaan maken. Is dit haalbaar?

De opleiding wordt nog niet zo lang aangeboden er is dus niks bekent over slagingspercentages enz.

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze opleiding en kun je me er iets over vertellen?

Ik wil dit graag en hoop dat ook dat jullie me iets wijzer kunnen maken.

Ik weet dat er positieve en minder positieve reacties zijn over NCOI mbt de opleidingen.

groetjes
Met citaat reageren