Los bericht bekijken
  #3  
Oud 14 november 2009, 17:08
Jan1964 Jan1964 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 november 2009
Berichten: 8
Jan1964 is on a distinguished road
Standaard Re: Overgekwalificeerd voor financieel-administratief werk, geen diploma voor archiva

Ik weet niet hoe ik als 45-jarige ergens binnen kan komen. Gisteren heb ik weer een sollicitatiegesprek gehad. Het uitzendbureau geeft aan mijn analytisch vermogen te benadrukken. Ik word afgewezen op te analytisch zijn. Ik wil graag al sinds mijn 30ste graag de kant van Documentair Informatieverzorger uit maar de opleidingskosten zijn voor een particulier niet te dragen. Voor SOD1 betaal je zo al 4000 euro. Ik heb al een keer een module zelf gefinancieerd. Het is de kip en het ei. Daarom ben ik naar financiele administratie uitgeweken maar daar loop je ook vast tussen PDB en MBA. Ik ben Nederlander maar heb een Poolse achternaam. Ik merk bij sollicitaties dat dat ook moeilijk ligt. Laatst kreeg ik de opmerking dat ze verrast waren toen ik belde om een sollicitatiegesprek te verzetten omdat ik gewoon Nederlands sprak. Ik kreeg ook al suggestieve opmerkingen over familie in Polen (die ik niet heb) en dat ze wel allemaal deze kant uitgekomen zullen zijn.
Met citaat reageren