Los bericht bekijken
  #1  
Oud 19 oktober 2006, 20:46
SanShine SanShine is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2006
Berichten: 1
SanShine is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief verpleegkundige

Voor het vak nederlands hebben we de opdracht gekregen om een(fictieve) sollicitatiebrief te schrijven. Graag zou ik jullie mening horen over de stijl van de brief en of jullie eventueel fouten opmerken ofzo.. Alvast bedankt




Sara Coene
Grootstraat 9
3640 KINROOI






Myriam Rasquin
Universitair Kinderziekenhuis
J. Crocqlaan 15
1020 BRUSSEL


Vacature verpleegkundige


Geachte mevrouw

Met belangstelling las ik op 23 september de advertentie op uw website waarin u aangeeft op zoek te zijn naar een gegradueerde of gebrevetteerde verpleegkundige voor pediatrie. Als afgestudeerde verpleegkundige A1 wil ik mij dan ook graag kandidaat stellen.

Tijdens mijn stageperiode op de pediatrie in het Sint-Jan ziekenhuis te Genk heb ik ervaren dat het verzorgen en omgaan met kinderen mij heel erg interesseert. Ik ben ook reeds tien jaar actief in de VKSJ en twee jaar monitrice bij de jongerenvakanties van CM Limburg, waar een goede omgang met kinderen zeer belangrijk is. Tevens heb ik geleerd om in teamverband met artsen, fysiotherapeuten en andere hulpverleners samen te werken. Ik ben van mening dat dit alles heel belangrijk is om goed te kunnen functioneren in een groot ziekenhuis.

Ik hoop dat u, na het lezen van deze brief, een duidelijk beeld van mijn interesse en motivatie voor de functie van verpleegkundige hebt gekregen. Graag licht ik mijzelf in een persoonlijk gesprek toe. Ik hoop daarvoor een uitnodiging van u te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet






Sara Coene
Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren