Los bericht bekijken
  #1  
Oud 7 mei 2010, 12:27
amar1981 amar1981 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 maart 2010
Berichten: 3
amar1981 is on a distinguished road
Standaard Moeite met de perfecte brief

Hi,

Ondanks het versturen van vele soll. brieven blijven de uitnodigingen voor soll. gesprekken uit. Zou iemand één van mijn brieven na willen kijken? Alle feedback/ kritiek is welkom.

Tnx,

Amar

--------------------------------------------------------------------------


Bedrijf
Adres
Postcode



Afzender
Adres
Postcode


Utrecht, datum



Betreft: vacaturenummer


Geachte heer/ mevrouw,

Vol enthousiasme reageer ik op de vacature voor communicatiemedewerker die ik vond op ...... In deze brief zal ik aangeven waarom ik mezelf het meest geschikt acht voor deze functie.

Een interessant maar vooral leuk vak is het vak dat een communicatiemedewerker mag uitvoeren. Wat me het meest aanspreekt aan het vak communicatie is de manier waarop een boodschap overgebracht kan worden. Een boodschap kan op verschilende manieren gebracht en dus ook op verschillende manieren geïnterpreteerd worden. Het is de kunst om ervoor te zorgen dat de ontvanger de boodschap opneemt zoals jij hem bedoeld hebt.

Mijn groeiende interesse in het communicatievak is de reden dat ik ben begonnen met de studie communicatie. Als accountmanager zat ik niet helemaal op mijn plaats. Hoewel ik mijn werk naar behoren uitvoerde en mijn targets altijd wist te halen haalde ik geen voldoening uit mijn werk. Communicatie is iets dat ik wel leuk vindt en waar ik wel voldoening uit haal. Mijn streven om de opleiding in drie jaar af te ronden is op dit moment zeer haalbaar.

Als accounttmanager heb ik in drie jaar tijd kunnen bewijzen dat ik beschik over de vaardigheden om langdurige relaties te onderhouden en nieuwe relaties aan te gaan. Daarnaast heb ik ook de vaardigheden presenteren en effectief samenwerken verder kunnen ontwikkelen.

Een persoonlijk gesprek zal u een veel beter beeld geven van de persoon achter deze brief en het bijgevoegde CV. Graag zou ik deze brief in een persoonlijk gesprek toe willen lichten. Een uitnodiging voor een gesprek zie ik met vol vertrouwen tegemoet.

Met vriendelijke groeten,
Met citaat reageren