Los bericht bekijken
  #17  
Oud 13 augustus 2008, 10:42
H@ns's schermafbeelding
H@ns H@ns is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 180
H@ns is on a distinguished road
Standaard Re: Graag een mening van de experts

Hoi René,

Wederom bedankt voor je antwoord. Sommige van jouw voorbeelden waren zo goed toepasbaar dat ik ze onveranderd heb gebruikt in mijn brief

Ik heb de brief heringedeeld, juist ingevuld en ik heb er nu een goed gevoel bij (ik draag nu echt iets over).

Zou jij of iemand anders nog een laatste blik kunnen werpen op mogelijke spel- en grammatica fouten die ik over het hoofd gezien heb?


-----------------------------------------------------------

Hans Polder
[Mijn adres]

Vlaardingen, 13 augustus 2008

Gemeente Den Haag
IDC - HR Services
t.a.v. sollicitaties
Fruitweg 17
2525 KE Den Haag

Betreft: Sollicitatie naar de functie Ambulancechauffeur

Geachte mevrouw van Asten,

Elke keer als er een ambulance voorbij rijdt zou ik het liefst achter het stuur ervan zitten. Daarom solliciteer ik naar aanleiding van ons telefoongesprek op zaterdag 9 augustus dan ook graag naar de functie van Ambulancechauffeur.

Juist de functie van Ambulancechauffeur is geschikt voor mij omdat ik me graag voor het maatschappelijk belang en welzijn in wil zetten. Bij de Vlaardingse Reddingsbrigade heb ik geleerd om snel en to-the-point te communiceren met de centrale en met mijn collega's, ook onder moeilijke omstandigheden. Als EHBO'er bij evenementen heb ik regelmatig te maken gehad met personen die onwel werden. Daarbij wist ik telkens snel de juiste eerstehulphandelingen uit te voeren, waardoor de patient zonder complicaties zijn of haar weg kon vervolgen.

In mijn werk bij UPC word ik vaak geconfronteerd met emotionele en soms (verbaal) agressieve klanten. Ik heb er geleerd om snel te doorzien waarom de klant zich zo gedraagt en vervolgens met een adequate reactie de gemoederen te bedaren en contact te maken met de klant.

Ik denk dat ik vanwege mijn ervaring en capaciteiten een goede kandidaat ben voor deze functie. Graag zou ik u hiervan in een persoonlijk gesprek overtuigen.

Met vriendelijke groet,


[Handtekening]


Hans Polder

Bijlage: curriculum vitae
__________________
Puts the tiger in career
Met citaat reageren