Los bericht bekijken
  #1  
Oud 6 november 2006, 16:30
maye_xxx_ maye_xxx_ is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Berichten: 1
maye_xxx_ is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Inval pedagogisch medewerker

Hallo allemaal, ik ben nog druk bezig met mijn studie en zoek daarnaast een baan in de gehandicapten- of jeugdzorg om alvast wat werkervaring op te doen. Solliciteren is dan ook nieuw voor mij dus al het commentaar op mijn brief is welkom

Geachte heer/mevrouw,

Op xxx kwam ik de vacature voor inval pedagogisch medewerker tegen, ik werd hier meteen enthousiast van. En reageer dan ook graag op deze vacature.

Ik ben momenteel bezig met de opleiding orthopedagogiek en heb in 1 jaar mijn propedeuse gehaald. Ik ben leergierig en zoek vaak over dingen waar ik (nog) niet zoveel van af weet dingen op. Ik kan mijn tijd zelf indelen en kan daardoor onregelmatig werken. Ik pas mij makkelijk aan de situatie aan en kan goed met onverwachtse gebeurtenissen omgaan.

Werken met het Sociaal Competentie Model vind ik erg interessant. Ik vind de visie dat je kijkt naar de goede kanten van een persoon goed, omdat als je je alleen maar richt op het negatieve in plaats van op het positieve je naar mijn inzien ook in die negatieve spiraal blijft zitten.

Het stimuleren van jongeren lijkt mij een enorme uitdaging. Je kunt jongeren niet vertellen dit en dit kun je het beste zo en zo doen, maar je moet ze stimuleren zelf keuzes te maken en zelf opzoek te gaan naar bepaalde oplossingen en daarin kun je ze ondersteunen.

Graag licht ik mijn sollicitatie toe in een gesprek. U zult hier geen spijt van krijgen.

Met vriendelijke groeten,
Met citaat reageren