Los bericht bekijken
  #1  
Oud 3 juli 2009, 11:40
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Sollicitatie grafisch vormgever/dtp

Hallo,

Zou iemand mijn brief kunnen nakijken? Ik wil zo snel mogelijk aan het werk, eigenlijk als grafisch vormgever maar ben er achter gekomen dat niemand Grafisch vormgevers nodig heb in deze tijd,dus vandaar dat ik naar de vacature dtp-er solliciteer.

Gr. **** ****

adres bedrijf

Geachte x,
Via de website van jullie bedrijf zag ik de vacature open staan voor junior dtp-er. Met enthousiasme wil ik hierop reageren .
Dit jaar heb ik mijn opleiding grafisch vormgeven afgerond en kan niet wachten om aan het werk te gaan. Ik heb dit jaar stage gelopen en ik heb hiervan veel geleerd. Mijn kennis op het gebied van vormgeven en de adobe programma’s is hier door ver voor uit gegaan, maar natuurlijk wil ik hier nog veel meer van leren. Naast het dtp werk zou ik dus eventueel ook nog vormgeef werk kunnen doen.
Als bijbaan op de zaterdag, werk ik nu bij Tankstation de Haan. Hier beheer ik zelfstandig het tankstation. Verkoop, vragen/klachtenverwerking en het onderhouden van het tankstation vallen onder mijn taken.
Ik houd er van om creatief bezig te zijn en daarom vind ik dit vak ook zo leuk. Je kunt spelen met kleuren, vormen en teksten om het zo tot een leuk eindresultaat te brengen. Ik ben pas klaar met een project als ik, maar ook de klant, er werkelijk waar 100% tevreden over zijn.

Ik ben zeer positief in gesteld en gemotiveerd om bij jullie te kunnen werken en kijk dan ook uit naar een oriënterend gesprek, zodat wij nader kennis kunnen maken.

Met vriendelijke groet,

**** ****

Laatst gewijzigd door forumbeheerder; 30 april 2019 om 16:26 Reden: Op verzoek van betrokkene geanonimiseerd
Met citaat reageren